דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך למגהצים: כיצד לבחור מגהץ איכותי? 

מאת    [ 26/08/2010 ]

מילים במאמר: 490   [ נצפה 9572 פעמים ]

מגהצים נראים לנו ברוב הימים כמכשירים לא שימושיים במיוחד – הם משמשים לפעולה אחת בלבד. אבל כשאתם צריכים להופיע לפגישה חשובה לבושים בצורה מכובדת או כשלפתע גיליתן שהשמלה שתכננם ללבוש לחתונה של החברה הטובה מקומטת להחריד,  ערכם עולה וחשיבותם הופכת ברורה מאליה.

אפילו אם אינכם אנשים שאוהבים לגהץ את חולצות הטריקו או את המצעים שלכם, ספק אם תוכלו לוותר לחלוטין על שירותיו הנאמנים של המגהץ, המכשיר שמאפשר לכם להגיע לעבודה חמושים בחולצה או בזוג מכנסיים מגוהצים, משאירים את הקמטים מאחור.

איך לבחור מגהצים?

מגוון המגהצים הנמצאים בשוק מעלה שאלה קשה בנוגע לבחירת המכשיר המגהץ: מהו מגהץ איכותי? כיצד נזהה אותו? האם אפשר להסתפק במכשיר פשוט או שכדאי בכלל להשקיע במגהץ רציני יותר שפועל על קיטור?

איזהו מגהץ?

ישנם שלושה סוגים עיקריים של מגהצים – אדים, קיטור ויבש. מגהץ יבש פולט חום מתחתיתו, שעשויה לרוב טפלון, אל עבר קרש גיהוץ. פעם זה היה הסוג הנפוץ ביותר, אולם כיום הוא הפך נדיר מאוד ומשמש רק אנשים שמרבים בנסיעות.

מגהץ אדים פועל אחרת. הוא מכיל מים שמתחממים מרגע הדלקתו. כאשר לוחצים על לחצן מיוחד, נפלטים אדים מתחתיתו - מה שמקל על הגיהוץ. התחתית של מגהצי אדים עשויה טפלון או נירוסטה. מגהצי אדים בעוצמת קיטור הם בעלי מיכל מים קטן וייעודם הוא לגהץ במהרה בגדים מקומטים במיוחד.

גיהוץ במלוא הקיטור

עוצמתו של מגהץ קיטור גדולה מאוד. הנתון הזה הופך את הגיהוץ לקל ונוח יותר. הבגד סופג כמות רבה מאוד של לחות, מה שמזרז את כל התהליך ומעלים קמטים בקלות. המגהצים המקצועיים והטובים ביותר מגיעים לעוצמות  גבוהות במיוחד וליעילות מרשימה.

ככל שהמגהץ מפיק יותר אדים לדקה, הפעולה שלו תהיה חזקה ואפקטיבית יותר. ישנם מגהצים עם דוד מנירוסטה וישנם כאלה עם דוד מאלומיניום. המומחים ממליצים על הסוג הראשון, ששורד זמן רב יותר ומחזיק מעמד שנים רבות.

אז באיזה סוג מגהץ לבחור?

אם אתם פותחים קרש גיהוץ לעיתים רחוקות ובהיקף קטן – מגהצי אדים יתאמו לכם. אם השימוש שלכם הוא תכוף ואתם מגהצים בין היתר אריגים מאסיביים (כמו כותנה עבה או ג'ינס) או פריטים גדולים (סדינים, מפות שולחן, וילונות) – אתם צריכים לחפש מגהצי קיטור.

שני הגורמים החשובים שעליכם לבדוק כשאתם ניגשים לרכוש מגהצים, הם ההספק ותפוקת האדים. ככל שההספק של המגהץ גבוה יותר, הוא יוכל להתמודד ביתר יעילות עם קיפולים וקמטים עקשניים במיוחד. הטווח של ההספקים במגהצים מתחיל ב-1000 ואט ומגיע עד 2500 ואט. אם אתם רוצים מוצר איכותי, מומלץ לבחור במגהץ של 2000 ואט ומעלה.

מגהצים, רבותיי, מגהצים

תפוקת האדים של המגהצים נמדדת לפי הכמות של האדים שהם מייצרים בדקה אחת. התפוקה של האדים משפיעה הן על המהירות של כל גיהוץ והן על האיכות שלו. מן הסתם, תפוקה גבוהה במיוחד של אדים תאפשר גיהוץ קצר ותוצאות טובות ללא מאמץ.

התפוקה של האדים נמדדת ביחידות של גרמים לדקה. זו נעה במגהץ אדים בין 15 גרם ל-100 גרם לדקה בודדת, בעוד במגהצי קיטור התפוקה מגיעה גם ל-250 גרם לדקה. לפי הפריטים אותם אתם מרבים לגהץ בחרו את תפוקת האדים המתאימה לכם, כאשר פריטים עם קמטים רבים וקשים מצריכים תפוקה גבוהה יותר. אם תקפידו על מאפיינים אלה בקניית מגהצים – לא תצטערו.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב